Olvasói rovat: az alábbi elemzés össszálítójaként olvasónkat, kp-t tisztelhetitek.
Kisötösök rendszere. Három kispirospont egy nagypirospont levés, három nagypirospont egy kisötös levés, három kisötös egy nagyötös levés. Nagyötös soha el nem érés, kispirospontoknál már számolás megunás. Szigorúbb tanár jövés, hármas váltószám ötösre váltás, még strébereknek is ily módon ötös szerzés lehetetlenné válás. Negatív diszkrimináció levés, diák szerint kisfeketepontot érő vétség levés, egyből kisegyes kapás. Kisegyesek rendszerében ötös váltószám soha nem bevezetés, hármas megtartás. Alsó tagozatban zöldpont és kékpont levés, valamint nagy üres piros karika és kis üres piros karika, szülők tájékoztatófüzettől való sorozatos herótkapás. Szintén ott faliújságon magatartáspontok nyilvános vezetés, urban legendnek levés, hogy három zöldpont egy feketepont levés, három feketepont egy napközistanári figyelmeztetés levés, három napközistanári figyelmeztetés egy igazgatói levés, három igazgatói pedig kicsapás levés. Ezt a szintet soha el nem érés, két feketepontnak levés, többiek királynak tartás.
Nem biztos levés, hogy következő órán dolgozat írás, egész előtte lévő órákon ezen agyalás. Tanáron morfondírozás, legutóbbi órán tanár mondás, hogy (röp)dolgozatírás, vagy nem írás. Tanárban soha nem megbízás, amúgy is elfelejtés. Szünetben küldöttség tanárhoz menésnek megvitatása, dolgozatírási szándék megkérdezés. Stréberek mindig mellette kardoskodás, folyamatos geccsölés, hogy egyszer véletlenül négyes kapás, anyu-apu otthon mit szólás, ezért mellette levés. Menők ellene levés, mert küldöttség tanár eszébe juttatás, hogy dolgozatírás, még akkor is, ha eredetileg nem akarás. Lazák mégis vállalás, mert esetleges "Nem" válasz levés, szünetben bébe söprés, ott csajozás. Tanári szoba előtt többi küldöttséggel együtt várakozás, tanári ajtaján ideges kopogtatás. Tanár kijövés, folyamatos kopogtatástól és küldöttségek általi szekírozástól kurva ideges levés, persze hogy dolgozat mondás. Osztályba visszamenés, hír közlés, kollektív öntudat sárga föld alá hullás, szünet hátralévő részében tanulni próbálás, elhatározás, hogy soha többet nem menés. Stréberek megfegyelmezés, pad alá bebaszás. Óra kezdődés, tanár jövés, dolgozatírás mégsem levés
Felelő kihívás, utána 10 kérdéses cetli minimum öt emberrel iratás. Cetlin 10 kérdés levés, ketetshez minimum ötre válaszlás kellés. Tollal vagy ceruzával írást kellést valaki mindig bekérdezés, illetve több kérdés esetén "lehet-e bármilyen sorrendben csinálhatást". Cetlik cirkulációjának levés, egy hétig ugyanaz az 5 cetli levés, cetlik kérdéseinek a szerencsétlen íróktól megtudás, otthon megválaszolás, kijegyzetelés. Minden cetli feldolgozás, boldognak levés, utána tanár újabb cetlik hozás, felhalmozott tudomány kukába baszhatás. Cetliíró emberek első padokba ülés, erre az időtartamra stréberek onnan eltávolítás, hátraülés. (Stréberek akkor kicsit normális társaság részének magukat gondolás, élet legszebb pillanatának megélése.) Óra előtt első padokra rotringgal cetlipuska írás. Minden cetlihez külön pad és puska levés, cetlik kézhezkapás, utáná feltűnő módon padok közötti tájékozódás, majd a megfelelő padhoz leülés, tanár persze levevés, cetli állva iratás. Stréberek puskák "véletlenül" letörölés, óra után strébereket nagyon-nagyon szájbabaszás.
Potyaötös szerzés, ha Árpád-házi királyok, erdélyi fejedelmek, világháborús csaták sorban cetli-módón leírás. Puskával készülés, berántósra megírás, tanár észrevevés, puskázásért szaktanári kapás. Utána jobban készülés, egymás alá két papír tevés, felsőn ceruza erősen rányomás, lista lemásolás, majd cetlihez alsó papír kivivés, a lenyomatot kitöltés. Tanár javítás alatt észrevevés, igazgatói kapás.
Felelés előtt stratégia készítés. Fejből tudás, hogy kinek hány és milyen jegy levés. Átlagban egy jeggyel több, mint másoknak levés, ujjongás, már előző nap sem tanulás. Két jeggyel több levés, magunkat abszolút királynak érzés, több hétig nem készülés, geci tanár ezt kihasználás, mégis kihívás. Kevesebb jegy levés, átlag kiszámolás, és ha pontosra kijövés: akkor nem kétesre állás, tehát nem felelés. Vagy: szorgalmasan tanulás, mégsem felelés. Tanár átkozás, hogy miatta felesleges munka levés. Naplóban lapozás alapján odanézés nélküli helymegállapítás tudás. Mikor tanár rajtunk továbblapozás, hatalmas megkönnyebbülés. Tanár magát jófejnek álcázás, első padsorban ülőtől számot kérés, annyiadik számú diák felelés. Első padban ülő stréber ezt jó szivatásnak gondolás, utált osztálytárs számának mondás, számokat természetesen mindenki fejből tudás. Tanár szitán átlátás, ezt a számot osztás, szorzás, kivonás. Szintén tanár jófejkedés, csukott naplót első padi stréberrel kinyittatás, ahol kinyílás az felelés, folyamatot orosz rulettnek érzés. Tanár által utált gyereknél kinyílás, kinyitott napló gerincét ököllel jól leélezés, későbbi nyitások predesztinálás.
Verselemzésből felelés. Szöveggyűjtemény helyett könyv kivivés, úgy tartás, hogy szöveggyűjteménynek látszás. Könyvből persze, pont az a lap hiányzás. Az a lap kitépve levés, mert a hátoldalán egyszer Csokonai képéből tussal Bon Jovi rajzolás, jól sikerültnek levés, faliújságra kitűzés, osztályfőnök később meglátás, kidobás. Rossz könyvet hoztam eljátszás, könyv kicserélés, majd folytatás. Tanár kérés, hogy versből egy versszak felolvasás, persze most a szöveggyűjtemény kellés, verset idézni fejből sem tudás, lebukásnak levés.
Matekdolgozat írás, ebből a tárgyból véletlenül királynak levés, nem izgulás, másoknak segítés. Jócsaj helyett B csoport is megírás, a későbbi jutalomdugásra gondolás. Jócsaj hülyének levés, átadott megoldásokat nem lemásolás, hanem azt a papírt bedás. Javításnál tanár észrevevés, hogy két ugyanolyan kézírású papír levés, te is karót kapás. Tanár gecinek levés, olyan kevés időt adás, hogy a sajátot befejezni is csak rohamtempóban lehetés. Máskor gecinek levés, ellenségnek segítés, de direkt szar megoldások adás.
Iskolatitkárhoz minden szirszarért felmenés, lehetőleg olyan feladatot adás, amihely iskolatitkárnak helyiségből kimenés kellés. Eközben magunkkal hozott üres A4-es lapok bal felső sarkaiba mint az őrült, iskola hosszú bélyegzője pecsételés, berántós dolgozatokra előkészítés. Nem egyetemisták levés ezért puskázás technológiájának alacsony szinten levés, gyermekded módszerek kitalálás, lebukás.
Naplóért menések! Nagyon jelentkezés, tanáriig persze "rövidebb" utat tudás, lyukas órások felkeresése, trécselés, "ja, én is ellógom ezt" mondás (ingyen presztízspontszám szerzés), majd "na megyek megnézem mi van máshol" mondás után naplószerzés és terembe persze visszasomfordálás. Naplóbirtoklás közben természetesen korábban ÁSÉS Iskolai faszoskodásokban említett családi háttér, más nevű apukák, szülőfoglalkozások, egyéb érzékeny adatok felmérése, lehetőség szerint memorizálása.
Történelemből háborúból térképnél felelés, semmit nem tanulás, térkép alapján saját hadjárat költés, semmit más nem csinálás, csak kis kard-ikonok és évszámok felsorolás. Néha a győztest eltalálás. Nulla teljesítményre kettes kapás, kurva büszke levés.
Az utolsó 100 komment: